ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - برچسب ها

 

hamayesh roasa 9 3 1400

همایش رؤسای ادارات ثبت احوال استان فارس بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل ،معاونین  و روسای ادرات تابعه ثبت احوال فارس برگزار شد.

در آغاز همایش جناب آقای انصاري مدير كل ثبت احوال فارس ضمن خیرمقدم به تشریح اهداف، عملکرد و نقش و اهمیت اداره کل ثبت احوال پرداختند. ایشان در ادامه به نقش و اهمیت ثبت احوال اشاره و عنوان نمودند بیشتر اقشار مردم و بعضی از مسئولین جايگاه و نقش ثبت احوال را در ارائه خدمات ازجمله صدور شناسنامه،كارت هوشمند ملي‏، ثبت ولادت، وفات، ازدواج و طلاق می‌دانند در حالی که فعالیت‌ها و مأموریت‌های این سازمان در زمره اقدامات زیربنایی است که برای ایفای تعهدات خویش نیازمند به مدرک هویتی می‌باشند و این مدرک هویتی شناسنامه می‌باشد که افراد جامعه را از حیث مشخصات سجلی از یکدیگر متمایز می‌سازد.

ایشان ضمن قدردانی از فعالیت های روسای ادارات و کارکنان و تسهيل در ارائه خدمات به شهروندان،به دستورالعمل نظارت بر دفاتر پیشخوان تاکید نموده و جدیت در این زمینه و بازرسی های منظم از دفاتر را خواستار شدند.

ایشان ضمن تاکید بر انتخابات پر شور و سالم ، لزو م  حضورحداکثری مردم ،بی طرفی کامل ثبت احوال در انتخابات را متذکر شدند و یادآور شدند ثبت احوال عضو هیات اجرائی و انتخابات است و همه روسا و کارکنان نهایت دقت و همکاری لازم را انجام دهند

 

در ادامه سرپرست امور اسنادهویتی در خصوص وضعیت حقوقی و سجلی ،ارسال عملكرد در زمانهای مقرر، سرپرست فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی در مورد وضعیت کارت هوشمند ملی،کارکردهای مختلف در ثبت ولادت و فوت،بحثهای مختلف انفورماتیک ،رئیس اداره حراست در خصوص نظارت بر عملکرد دفاتر،رعایت شئونات،دقت در فعالیتهای تخصصی ،تکریم مردم و مدير امور مالي مباحثي در حوزه ي امور مالي پرداختند.

در پایان همايش جناب آقاي انصاري از تلاشهای ارزنده  و زحمات مستمر و صادقانه کلیه کارکنان ، معاونین و کارشناسان ثبت احوال تقدیر و تشکر نمود.

تماس با ما

 

شیراز - ميدان معلم-بلوار همت جنوبي

اداره کل ثبت احوال فارس

تلفن شیراز  شماره نمابر  ایمیل
071-36322220-2 071-36322016  info@focr.ir
top