نشست هماهنگی و آموزشی و توجیهی مدیران و کاردان های فنی دفاتر پیشخوان سطح استان فارس برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ثبت احوال فارس، در راستای تحقق اهداف سازمانی و با هدف تامین هرچه بیشتر رضایتمندی مردم و هماهنگی در زمینه ی ارائه خدمات هویتی ، جلسه ای با حضور سرپرست اداره کل ثبت احوال فارس ، معاونین ، رؤسای ستادی ، کارشناسان این اداره کل و مدیران و کاردان های فنی دفاتر پیشخوان استان فارس در محل سالن کوثر این اداره کل تشکیل گردید.
جناب آقای سید عباس هاشمی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان فارس با اشاره به توسعه خدمات با بهره گیری از ظرفیت و گسترش دفاتر پیشخوان بیان نمودند: رفاه و آسایش مردم یکی از سیاست های برون سپاری خدمات ، ایجاد و توسعه دفاتر پیشخوان است . وی ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران در دفاتر پیشخوان استان، برنظارت و پیگیری مستمر جهت حسن اجرای خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان تاکید کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع ، حفظ کرامت و شأن مراجعه کنندگان بسیار با اهمیت است .ایشان با تاکید بر اهمیت تکریم مراجعین در دفاتر پیشخوان افزود: همانطور که از ادارات ثبت احوال بعنوان بخشی از بدنه دولت رعایت شئونات و حفظ کرامت انسانی مورد انتظار است، دفاتر پیشخوان نیز به عنوان مرجع ارتباط مستقیم با مردم و پیشانی ثبت احوال می بایست نسبت به تحقق این مهم در چارچوب قانون به همراه اخلاق حسنه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
آقای سیدعباس هاشمی هدف از برگزاری این جلسات را برطرف نمودن موانع و مشکلات موجود و ارائه راهکارهای صحیح در انجام خدمات مطلوب تر به مردم دانست .
در ادامه معاونین و رؤسای ستادی نیز با ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد دفاتر پیشخوان سطح استان، نکاتی را در زمینه های گوناگون از جمله احراز هویت، ثبت نام و تحویل کارت هوشمند ، تعویض و المثنی شناسنامه و ... متذکر و یادآور شدند .
در پایان این نشست مدیران و کاردان های فنی دفاتر نیز در خصوص موانع و مشکلات خود بحث و گفتگو نمودند.