ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - برچسب ها

دیدار سرپرست اداره کل ثبت احوال استان فارس با جمعی از ایثارگران و جانبازان

 

janbaz 1401 12 17 1

janbaz 1401 12 17 1

janbaz 1401 12 17 1

janbaz 1401 12 17 1

janbaz 1401 12 17 1

 

 

 

سیدعباس هاشمی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان فارس با جمعی از ایثارگران و جانبازان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان فارس، سید عباس هاشمی سرپرست این اداره کل به مناسبت اعیاد شعبانیه و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و امام سجاد (ع)  با جمعی از ایثارگران و آزادگان دیدار و گفتگو نمودند.

در حاشیه این دیدارها سید عباس هاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه و به ویژه روز جانباز ، بیان نمودند:  در جمع ایثارگران و جانبازان و خانواده معزز آنها جز تواضع و احترام چیزی نمی توان گفت. شما مایه افتخار ایران و انقلاب اسلامی هستید و به فرموده مقام معظم رهبری جانبازان و ایثارگران شهدای زنده هستند .

 اینکه گفته می شود صاحبان اصلی انقلاب شهداء و ایثارگران و خانواده آنها هستند سخن درستی است. مگر بدون ایثار و شهادت انقلاب پیروز می شد؟ مگر بدون ایثار و شهادت نهضت آغاز می شد؟ وقتی روحیه ایثار جهاد و فداکاری بیاید ، لطف خدا هم خواهد آمد.

بدون شک ایثار گران و جانبازان و خانواده های آنها سرمایه بزرگ اجتماعی و الگوی فداکاری و شجاعت هستند و دیدار با آزادگان و ایثارگران و خانواده شهداء باعث تجدید قوا و روحیه برای ما مسئولین می شود . ملت ایران هیچ گاه رشادت ، مجاهدت و فداکاری های ایثارگران و جانبازان و همچنین آزادگان عزیز را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه ایثارگران و آزادگان نیز ضمن تقدیر از دیدار و حضور سرپرست کارکنان ثبت احوال فارس ، خاطراتی را از دوران دفاع مقدس و اسارت بیان نمودند .

در پایان نیز هدیه و لوح یادبودی توسط سرپرست اداره کل ثبت احوال استان فارس به این عزیزان تقدیم گردید.

 

تماس با ما

 

شیراز - ميدان معلم-بلوار همت جنوبي

اداره کل ثبت احوال فارس

تلفن شیراز  شماره نمابر  ایمیل
071-36322220-2 071-36322016  info@focr.ir
top